بعضی وقتا اینقدر از دست خودم عصبانی میشم که نگو !! وقعا نمی دونم به خودم چی  بگم !!

خیلی ببخشیدا کلا همگی همینطور هستیم ، به خدا قدر نعمت هایی  که داریم رو نمی دونیم .
داشتم به قفسه های کتابخانه ام نگاه می کردم که یک دفعه کتاب آبی رنگی با چاپ نسبتا قدیمی نظر منو  به خودش جلب کرد ! 

...

حیرت انگیز بود !! بی همتا بود !! بی نظیر بود !!
اخه چطور میشه که تنها چند کلمه  اینقدر تاثیر گذار باشن و به زیبایی کنار هم قرار گرفته باشند ؟؟!!

افسوس از من ، افسوس !
عکس کتاب رو براتون گذاشتم خودتون ببینید چیه ؟؟ 

قبول دارم یه عده تو این دوره زمونه دارن دست و پا می زنن تا به بهونه ی روشن فکر بودن همه چیز رو از ما بگیرن !!
قبول دارم یه عده تو این دوره زمونه دارن دست و پا می زنن تا به بهونه ی  مدرن و امروزی بودن  همه چیز رو از ما بگیرن !!

ولی ما نباید خوابمون ببره ؟؟؟ !!!  اصلا بیخیال این جور ادما هرکس ارزشش مشخصه ، (میمصادو) تصمیم گرفتم ان شاء الله در حد توان هرشب یه جمله از این کتاب رو با اون خط خیلی زیبا و قشنگش اسکن کنم و در کانال زندگی251 قرار بدم  ،
کاری ام به هیچ کس نداریم دور هم می خونیم و عشق و کیف می کنیم !!

فقط در کنارش سه تا چالش براتون دارم : 

چالش اول : من هم متن عربی رو می ذارم و هم متن فارسی ، پس خوبه با متن عربی که از لسان مبارک امیرمومنان علی علیه السلام خارج شده ارتباط برقرار کنید.
چالش دوم : ترجمه متن فارسی یه خورده قدیمی هستش اما درکش سخت نیست ، پس من دیگه ترجمه مجدد نمی کنم به مرور زمان باهاش کنار می آید ، قول می دم لذت ببرید.
چالش سوم : لطفا سعی کنید این جملات زیبا و کوتاه رو به ذهن بسپرید و اون رو به صورت عملی در زندگی حس کنید.


 پس قرار ما شب ها در کانال زندگی 251 :

   لینک عضویت مستقیم در کانال زندگی251

و روز بعد در وبلاگ زندگی 251 : 

مشاهده بی همتاترین کلام در وبلاگ زندگی251


خیلی دوستون دارم ؛ یاعلی